در برخی موارد در تصادفات به دلیل نبود دوربین های فیلم‌برداری و نیز مشخص نبودن مقصر حادثه حق بسیاری از افراد در این موارد پایمال می شود. ولی در صورت فیلم‌برداری شدن این جور حوادث دیگر این اتفاقات کمتر پیش می آید. همچنین دیگر مشکلی که در این صورت بوجود می آید این می باشد که خود افراد در حین رانندگی فیلم بگیرند. ولی همین امر نیز باعث حواس پرتی افراد می شود. به همین منظور شرکت شیائومی، آینه عقب هوشمند میجیا را عرضه کرده است که از تمام این مشکلات کاسته شود.

آینه عقب هوشمند میجیا، قابلیت فیلم‌برداری به صورت خودکار را در زمان برخورد با موانع و هنگام به مشکل برخوردن خودرو را دارد. آینه عقب شیائومی، مجهز به سنسور سونی IMX323 با زاویه دید 160 درجه ای با رزولوشن 720 پیکسلی HD می باشد. قابلیت فیلم‌برداری در جلو و عقب را نیز دارد. همچنین مجهز به مانیتورینگ پارک می باشد که پارک کردن را برای افراد آسان می کند. که به هنگام رفتن به عقب آینه به صورت خودکار تصویر پشت را بر روی صفحه نمایشگر نشان می دهد.

از دیگر ویژگی آینه عقب شیائومی، از فرمان صوتی برای گرفتن فیلم و یا عکس پشتیبانی می کند. آینه عقب هوشمند میجیا، دارای صفحه نمایشگر 5 اینچی می باشد.

ظرفیت باتری آینه میجیا، 470 میلی آمپر می باشد. همچنین این آینه از کارت حافظه نیز پشتیبانی می کند.