شرکت شیائومی همیشه به دنبال توسعه محصولات خود و تولید محصولات جدید می باشد. همین امر باعث شده است برند شیائومی به یکی از محبوب ترین شرکت ها شناخته شود. که در عین کیفیت بالای محصولاتی که دارد، دارای قیمت فوق العاده ای نیز می باشد.

این بار شرکت شیائومی اقدام به تولید دوربینی متفاوت کرده است. این دوربین هوشمند 360 درجه شیائومی، دارای دو لنز می باشد که یکی در قسمت جلو و دیگری در قسمت پشت دوربین وجود دارد که دید 180 درجه ای را فراهم کرده است. این مزیت باعث شده است تا کاربران بتوانند تصاویر یا ویدیوهای گرفته شده کاربران را ترکیب کنند و در آخر یک دید 360 دجه ای با کیفیت 720 پیکسلی ارائه می دهد.

این دوربین هوشمند شیائومی، به راحتی به گوشی های هوشمند و عینک های واقعیت مجازی متصل می شود. این دوربین فراتر از یک دوربین معمولی می باشد. زیرا به راحتی می تواند تمام تصاویر ضبط شده را در صفحه نمایش های گوشی های هوشمند، تبلت ها و کامپیوتر انتقال دهد. فیلم های گرفته شده در کارت حافظه میکرو SD ذخیره می شود.

دوربین هوشمند نظارتی 360 درجه ای شیائومی مدل Xiaofang مجهز به دو تراشه مستقل می باشد که می توان در یک زمان بیش از یک تصویر را ضبط کند. که توسط مادون قرمز موجود در دوربین می تواند از فاصله 5 متر تا 850 نانومتر را نیز حتی در محیط های با نور کم نیز فیلم‌برداری کند.

این دوربین مجهز به وای فای، Mi Cloud نیز می باشد. ابعاد دوربین 360 درجه شیائومی، 36*36*101 میلی متر می باشد.

قیمت این دوربین حدود 199 یوان محاسبه شده است که به زودی در کشورهای اروپایی و هند رونمایی می شود.