بهداشت دهان و دندان یک امری ضروری محسوب می شود. که برای جلوگیری از پوسیدگی دندان باید مرتب به آنها رسیدگی شود. زیرا در صورت عدم رسیدگی به دندان ها احتمال سکته های قلبی و… زیاد می شود.

شرکت شیائومی بعد از استقبال بی نظیر کاربران از مسواک برقی SooCare این بار مسواک برقی Dr Bei را معرفی کرده است. که قیمت بسیار به صرفه ای دارد. بدنه ضد آب با گواهی IPX7 دارد که کارایی مسواک را بالا برده است. ظرفیت باتری مسواک برقی شیائومی، 700 میلی آمپر قابل شارژ می باشد. مدت زمان کافی برای شارژ کامل مسواک، 4 ساعت می باشد که در صورت استفاده روزی یکبار از آن تا 21 روز شارژ را نگه می دارد. مسواک برقی شیائومی دارای پایه بی سیم می باشد.

وزن 90 گرمی مسواک و دسته 25 میلی متری، مسواک را بسیارجمع و جور کرده است. مسواک برقی شیائومی مدل Dr Bei، دارای رینگی با 4 رنگ متنوع می باشد. حالت برس به گونه ای می باشد که به راحتی بر روی سطح دندان قرار می گیرد و تمام نقاط دندان را تمیز می کند.

این مسواک توسط اپلیکیشن به تلفن همراه متصل می شود. و هنگام استفاده از مسواک، پس از 30 ثانیه به طور خودکار هشدار می دهد که مسواک را بر روی نقطه دیگری از دندان قرار دهید.

در بسته بندی مسواک برقی شیائومی مدل Dr Bei، یک کیف قابل حمل، دو سری مسواک، پک پایه شارژ بی سیم و دسته مسواک وجود دارد.

این مسواک ضد آب با قیمت 99 یوان روانه بازار شده است.