برای حفظ سلامت جسمی و روحی انسان ها نیاز به ورزش کردن دارند تا بتوانند سلامت خود را تضمین کنند. پیاده روی یکی از ساده ترین، موثرترین و کم هزینه ترین ورزش محسوب می شود که افراد برای جلوگیری از آسیب های احتمالی نیاز به کفشی با استانداردهای جهانی می باشد. شرکت شیائومی نیز کفش مناسب ورزش و پیاده روی برای هر نوع سلیقه ای تولید کرده است.

کفش 2 شیائومی، نسبت به نسخه های قبلی با طراحی منحصر به فردی تولید شده است که تنوع در رنگبندی و مدل کفش، توجه بسیاری از کاربران را به سوی خود جلب کرده است.

کفش شیائومی، دارای 5 لایه ای می باشد که هر لایه از پلی اورتان است. لایه کفی بین داخل و خارج کفش از مواد شیمیایی Dow تشکیل شده است. قالب گیری یک تکه ای است که پایداری و قابلیت ارتجاعی را به کفش می دهد. به همین دلیل پوشیدن کفش احساس راحتی را به افراد القا می کند.

قسمت رویی کفش، توسط یک فرآیند بافندگی انعطاف پذیری بالا و بدون درز تشکیل شده است.

از دیگر ویژگی چشمگیر کفش شیائومی، قابلیت شست و شو کفش می باشد که به راحتی می توانید آن را در ماشین لباسشویی نیز تمیز کنید بدون آنکه آسیبی به آن برسد.

کفش شیائومی در دو مدل مردانه و زنانه ارائه شده است. که رنگبندی سفید و نارنجی، در سایزبندی 36 تا 39 برای بانوان و در رنگبندی سیاه و سفید،سفید و … در سایزبندی 39 تا 46 برای مردان تولید شده است.