رایانه همراه در سال 1379 تاسیس شد و فعالیت خود را در زمینه واردات و پخش لپ تاپ آغاز نمود . از سال 1379 به مدت 5 سال رایانه همراه با رویکرد تجاری B2B الویت اصلی فعالیت خود را همکاران تجاری قرار داده بود و از سال 1384 بخش جدیدی در شرکت رایانه همراه ایجاد شد تا رویکرد تجاری B2C را آغاز کند و در همین راستا تا به کنون فروشگاه های متعددی در سطح شهر تهران ایجاد کرده ایم و در صدد توسعه این بخش هستیم تا در شهرستان های ایران شعبات مختلفی تاسیس کنیم . لازم به ذکر است که شرکت رایانه همراه نمایندگی ندارد و فروشگاه های رایانه همراه متعلق به خود رایانه همراه می باشد و تنها در چند شهر عامل فروش فعال دارد .

سابقه داشتن فروشگاه اینترنتی در رایانه همراه از سال 1383 می باشد ، البته در آن زمان رویکرد فروشگاه رایانه همراه جذب مشتریان مصرف کننده و همکاران تجاری بود ولی به علت نبود زیرساخت مناسب برای فروشگاه های اینترنتی در آن زمان روند خرید اینترنتی به شکل امروز نبوده و با گذشت زمان و با ایجاد زیر ساخت مناسب برای فروشگاه های اینترنتی و علاقمندی مردم عزیزمان به خرید اینترنتی ، فروشگاه اینترنتی رایانه همراه با امکانات جدید در سال 1387 آغاز به کار کرد و توانسته با قیمت مناسب و کالای اصل مشتریان خود را راضی نگهدارد .

هم اکنون فروشگاه اینترنتی رایانه همراه با تجربه فراوانی که در این عرصه دارد می تواند خدمات بسیار مناسب و با استاندارد های جهانی و بهترین کیفیت خدمات به مشتریان اینترنتی ارائه دهد . تحویل اکسپرس و ضمانت کالای اصل و گارانتی معتبر جز ویژگی های قدیمی رایانه همراه بوده و خوشحالیم که با گذشت زمان و اهمیت دادن مشتریان به این موضوع باعث شده که اکثریت فروشگاه های اینترنتی در چند سال اخیر به این امر و نیاز مشتریان اهمیت بدهند و در فروش خود رعایت کنند .

ما همیشه اعتقاد داشتیم که از میان برندهای مختلف کالای دیجیتال تنها با برندهای معتبر و با کیفیت همکاری کنیم تا بتوانیم با اطمینان خاطر از کیفیت کالا و خدماتی که خود ما ارائه می دهیم نهایت رضایت مشتری را جلب نماییم ، بنابراین در هیچ زمان شما در رایانه همراه کالای بی کیفیت نمی توانید بیابید .

ما همیشه در حال بررسی و توسعه کالاهای خود هستیم و بزودی جمعی از برترین برندها را در رایانه همراه مشاهده می کنید

فروش آنلاین

دستورالعمل گارانتی:

با توجه به چشم انداز چند سال آینده این شرکت توجه ویژه ای به فروش آنلاین دارد و با ارائه کالاهای با کیفیت و قیمت مصرف کننده بسیار مناسب قصد داریم از پتانسیل فروش آنلاین در ایران به طور کامل بهره ببریم . فروشگاه انلاین رایانه همراه با داشتن کادر لجستیک قوی و خدمات آنلاین مناسب در چند سال گذشته رشد بسیار چشمگیری داشته و در حال حاضر کاملترین فروشگاه در زمینه محصولات شیائومی در ایران می باشد .

هفت روز تضمین تعویض کالا

ارسال سریع یک روزه کالا به مشتریان

لجستیک قوی برای ارسال به سراسر ایران

امکان پرداخت در محل

قیمت مصرف کننده بسیار مناسب

امکانات بسیار حرفه ای فروشگاه آنلاین

فروش مستقیم به مصرف کننده

چشم انداز این شرکت بر روی فروش مستقیم به مصرف کننده می باشد و همین راستا تا کنون 130 فروشگاه مستقیم در اختیار داریم که سبد  کالای شرکت را به فروش می رسانند و در حال افزایش فروشگاه ها و ایجاد فروشگاه ها مختص برند شیائومی در سراسر ایران می باشیم.

گستردگی فروشگاه ها در سراسر ایران

کادر فروش متخصص و آموزش مستمر

سبد کالای مناسب و ارائه قیمت مناسب

حضور در مراکر فعال تجاری مرتبط فعالیت شرکت در سراسر ایران

خدمات پس از فروش

بخش خدمات پس از فروش و QC شرکت رایانه همراه همیشه در حال توسعه و به روز رسانی علمی می باشد و برای رضایتمندی بیشتر مشتریان خود و خدمات بهتر در شهر های بزرگ ایران دفاتری تاسیس کرده ایم . در حال حاضر طبق استانداردهای کنترل کیفیت خدمات و دانش کافی خدمات مناسبی ارائه می دهیم .

دانش به روز جهانی

رعایت استانداردهای کنترل کیفیت خدمات

حضور فعال در شهرهای بزرگ ایران

سابقه طولانی و برند محبوب در خدمات پس از فروش

سامانه ثبت گارانتی

بخش تحقیقات بازار و آموزش

تحقیقات بازاریابی و نظارت میدانی بر بازار هدف و شناخت فرصت های منطقه ای بازار ایران و شناخت برندها و کالاهای مورد نیاز بازار ایران جزء اهداف اصلی بخش تحقیقات بازار شرکت می باشد و از نتایج بدست آمده همیشه کنترل دقیقی بر روند بازار و داشتن چشم انداز درست داشته ایم. بخش مکمل آن آموزش می باشد که به موازات بخش تحقیقات بازار فعالیت می کند و وظیفه اموزش و اطلاع رسانی از برند و کالا را بر عهده دارد

نیروهای متخصص در تحقیقات بازار

حضور در سراسر ایران و رصد های میدانی

ارتباط مستقیم با فعالان بازار

آموزش به مراکز حساس بازاریابی

عمده فروشی

شرکت رایانه همراه همیشه به منظور واردات یک برند جدید در ایران و گسترش آن در سراسر کشور با عمده فروشان فعال بازار در ارتباط می باشد و به عنوان یک تامین کننده کالا اقدام می کند و هم اکنون با بیش از 130 عمده فروش همکاری می کند و سبد کالای متنوع و مناسبی در زمینه لپ تاپ و لوازم جانبی ارائه می کند.

همکاری با بیش از 130 عمده فروش در سراسر ایران

تامین کننده کالا و ارائه سبد کالای مناسب

گردش مالی بسیار خوب

ارائه فروش اعتباری به عمده فروشان

خرده فروشی

به منظور دسترسی و حضور در تمامی مناطق فروش و دارای پتانسیل فروش در ایران این شرکت بیش از 130 فروشگاه مستقیم دارد و با ارائه سبد کالای مناسب و کادر فروش متخصص فروش بسیار خوبی دارد .

داشتن بیش از 130 فروشگاه مستقیم

کادر تخصصی فروش

آموزش مستمر کادر فروش

تامین سبد کالای مناسب

با اطمینان خاطر از رایانه همراه خرید کنید و از خرید اینترنتی خود لذت ببرید