شیائومی تنها با گارانتی رایانه همراه.
تماس با واحد گارانتی: 88879677 - 66733490 - 09120290514

سبد خرید

 

دفتر خدمات شرکت رایانه همراه کیان  نماینده رسمی شیائومی در ایران

آماده همکاری با تمام وارد کننده ها و فروشنده های تمامی  محصولات شیائومی برای انجام تمام خدمات گارانتی و همینطور تمام تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری میباشد.

این شرکت در زمینه خدمات گارانتی و تعمیرات با کادری مجرب و تجهیزات مجهز به علم روز برای تمام محصولات شیائومی از قبیل موبایل و گجت های هوشمند و لوازم خانگی شیائومی  آماده همکاری با شما عزیزان میباشد.

برای اطلاعات بیشتر و همینطور همکاری با ما لطفا با شماره تلفن ثابت ۰۲۱۶۲۷۶۸ داخلی ۲۲۲ یا شماره موبایل ۰۹۱۲۰۲۹۰۵۱۴ تماس حاصل فرمایید.

 

ادامه مطلب

شرکت شیائومی ، هیتر شیائومی را با قیمت 299 یوان عرضه کرد که دارای ویژگی های چشمگیری می باشد. هیتر شیائومی دارای 5 درجه حرارت مختلف (55.70.85.95.100 درجه سانتی گراد) می باشد که با گذاشتن در آن دما آب گرم را تنها در 3 ثانیه به کاربران تحویل می دهد. قدرت موتور آب گرم کن شیائومی، 2200 وات می باشد. در قسمت پشتی هیتر شیائومی، مخزنی با ظرفیت 1.8 لیتر می باشد.

ابعاد هیتر به گونه ای طراحی شده است که است که علاوه بر لیوان و فنجان، فلاسک را به راحتی پر می کند. وزن کلی هیتر 2 کیلوگرم می باشد که به راحتی جا به جا می شود.

ادامه مطلب

در طول روز پوست ما در معرض آلودگی ها و آلاینده های مضر هوا قرار دارد. بهترین روش برای رفع این آلودگی ها استفاده از کرم ها و صابون های شوینده می باشد. اما این روش باعث رفع کامل این معضل نمی شود. به همین دلیل وجود دستگاه پاک کننده صورت کمک شایانی به تمیزی پوست می کند. شرکت شیائومی نیز دستگاه پاک کننده صورت وایرلس را تولید کرده است تا شادابی پوست را برگرداند.

دستگاه پاک کننده صورت شیائومی، باعث نرمی و شفافی پوست می شود. به همراه این دستگاه می توان از کرم و یا مواد شوینده استفاده کرد که به طور دقیق درون پوست نفوذ کند تا تمیزی کامل را برای پوست به ارمغان بیاورد.

دستگاه پاک کننده صورت شیائومی، صورت را ماساژ می دهد و باعث بهبود جریان خون می شود و منافذ پوست را نیز باز می کند.

بدنه دستگاه از ABS  و  PC ساخته شده است که قابلیت ضد آب بودن دستگاه امکان استفاده آن را در حمام نیز به ارمغان آورده است.

وزن دستگاه پاک کننده صورت شیائومی،158 گرم و ابعاد دستگاه 45.1*46.4*170.5 میلیمتر می باشد.

ظرفیت باتری دستگاه 600 میلی آمپر بوده است.

 

ادامه مطلب

شرکت شیائومی همواره به دنبال سلامتی انسان ها می باشد. در آب ها به دلیل وجود املاح متفاوت و نیز مواد مضر پارچ تصفیه ای با شرکت میجیا تولید کرده است تا کاربران را از سلامت آب مطمئن کند.

پارچ تصفیه آب دارای فیلتری می باشد که می تواند کلر باقی مانده در آب، فلزات سنگین موجود در آب و مواد مضر را کاهش دهد. همچنین قادر به فیلتر کرن فنول های فرار تا 99% ، کلروفرم تا 91% تترا کلرید کربن تا 81% و کلر را تا 90% نیز می باشد.

طراحی بدنه پارچ میجیا، از مواد دارای درجه غذایی AS می باشد. فیلتر پارچ از لایه می باشد از نفوذ مایعات قبل از فیلتر شدن جلوگیری می کند.

در پارچ تصفیه آب میجیا، از رزین تبادل کننده کربنی و یونی با عملکرد بالا تشکل شده است. بر روی پارچ یک صفحه نمایشگری تعبیه شده است. که تاریخ تعویض فیلتر را به شما نشان می دهد.

ظرفیت مخزن این پارچ 2 لیتر در ابعاد 149*210*250 میلیمتر می باشد.

ادامه مطلب

شرکت شیائومی برای امنیت نشستن کودکان در خودرو تدابیری اندیشیده است تا از کودکان در برابر ترمزهای ناگهانی و یا اتفاقات ناگوار جلوگیری کند. به همین علت صندلی خودرو را برای کودکان در مدل QBORN با وزن 12.5 کیلوگرم تولید کرده است. صندلی کودک شیائومی، برنده جایزه طراحی Red Dot 2016 شده است.

صندلی کودک داخل خودرو شیائومی، مناسب برای کودکان 9 تا 12 ماهه می باشد. این صندلی می تواند وزن 9 الی 36 کیلوگرم را تحمل کند. اسکلت فولادی این صندلی، دارای پوسته ای سخت است که دوام و مقاومت آن را در برابر ضربه بالا برده است.

کمربند ایمنی محکمی برای این صندلی طراحی شده است که میزان لغزش را کاهش می دهد. از دیگر ویژگی این صندلی، امکان تنظیم پشتی و قسمت سری می باشد تا مناسب قد کودک تنظیم شود.

قسمت پارچه ای صندلی شیائومی، بسیار مقاوم و ضد حساسیت بوده و ضد تعریق است که هیچ آسیبی به پوست وارد نمی کند.

صندلی کودک داخل خودرو شیائومی، در سه رنگ سرمه ای، زرشکی و خاکستری با قیمت 999 یوان عرضه شده است.

 

ادامه مطلب

در برخی موارد در تصادفات به دلیل نبود دوربین های فیلم‌برداری و نیز مشخص نبودن مقصر حادثه حق بسیاری از افراد در این موارد پایمال می شود. ولی در صورت فیلم‌برداری شدن این جور حوادث دیگر این اتفاقات کمتر پیش می آید. همچنین دیگر مشکلی که در این صورت بوجود می آید این می باشد که خود افراد در حین رانندگی فیلم بگیرند. ولی همین امر نیز باعث حواس پرتی افراد می شود. به همین منظور شرکت شیائومی، آینه عقب هوشمند میجیا را عرضه کرده است که از تمام این مشکلات کاسته شود.

آینه عقب هوشمند میجیا، قابلیت فیلم‌برداری به صورت خودکار را در زمان برخورد با موانع و هنگام به مشکل برخوردن خودرو را دارد. آینه عقب شیائومی، مجهز به سنسور سونی IMX323 با زاویه دید 160 درجه ای با رزولوشن 720 پیکسلی HD می باشد. قابلیت فیلم‌برداری در جلو و عقب را نیز دارد. همچنین مجهز به مانیتورینگ پارک می باشد که پارک کردن را برای افراد آسان می کند. که به هنگام رفتن به عقب آینه به صورت خودکار تصویر پشت را بر روی صفحه نمایشگر نشان می دهد.

از دیگر ویژگی آینه عقب شیائومی، از فرمان صوتی برای گرفتن فیلم و یا عکس پشتیبانی می کند. آینه عقب هوشمند میجیا، دارای صفحه نمایشگر 5 اینچی می باشد.

ظرفیت باتری آینه میجیا، 470 میلی آمپر می باشد. همچنین این آینه از کارت حافظه نیز پشتیبانی می کند.

ادامه مطلب

شرکت شیائومی در ادامه روند تولید عینک های آفتابی در تنوع و رنگ های متفاوت این بار از عینکی با مدل Elegant Attack را رونمایی کرد.

فریم صاف با لبه گرد آن طراحی این عینک را متمایز کرده است و به زیبایی عینک افزوده است.

قاب عینک از پلاستیک تشکیل شده است. لنز عینک آفتابی شیائومی، مطابق استاندارها ساخته شده است که قادراست اشعه های مضر ماوراء بنفش را حذف کند و از چشمان در برابر این اشعه ها محافظت کند.

به دلیل طراحی بسیار زیبای این عینک، مناسب هم برای بانوان و اقایان نیز می باشد.

با وجود پدهای موجود بر روی عینک، باعث شده است تا به راحتی بر روی بینی قرار گیرند.

بر روی دسته عینک آفتابی شیائومی مدل Elegant Attack، اسم آن به زیبایی هک شده است. به همین دلیل توجه کاربران را به سوی این عینک جلب کرده است.

ادامه مطلب

برای حفظ سلامت جسمی و روحی انسان ها نیاز به ورزش کردن دارند تا بتوانند سلامت خود را تضمین کنند. پیاده روی یکی از ساده ترین، موثرترین و کم هزینه ترین ورزش محسوب می شود که افراد برای جلوگیری از آسیب های احتمالی نیاز به کفشی با استانداردهای جهانی می باشد. شرکت شیائومی نیز کفش مناسب ورزش و پیاده روی برای هر نوع سلیقه ای تولید کرده است.

کفش 2 شیائومی، نسبت به نسخه های قبلی با طراحی منحصر به فردی تولید شده است که تنوع در رنگبندی و مدل کفش، توجه بسیاری از کاربران را به سوی خود جلب کرده است.

کفش شیائومی، دارای 5 لایه ای می باشد که هر لایه از پلی اورتان است. لایه کفی بین داخل و خارج کفش از مواد شیمیایی Dow تشکیل شده است. قالب گیری یک تکه ای است که پایداری و قابلیت ارتجاعی را به کفش می دهد. به همین دلیل پوشیدن کفش احساس راحتی را به افراد القا می کند.

قسمت رویی کفش، توسط یک فرآیند بافندگی انعطاف پذیری بالا و بدون درز تشکیل شده است.

از دیگر ویژگی چشمگیر کفش شیائومی، قابلیت شست و شو کفش می باشد که به راحتی می توانید آن را در ماشین لباسشویی نیز تمیز کنید بدون آنکه آسیبی به آن برسد.

کفش شیائومی در دو مدل مردانه و زنانه ارائه شده است. که رنگبندی سفید و نارنجی، در سایزبندی 36 تا 39 برای بانوان و در رنگبندی سیاه و سفید،سفید و … در سایزبندی 39 تا 46 برای مردان تولید شده است.

 

ادامه مطلب

بهداشت دهان و دندان یک امری ضروری محسوب می شود. که برای جلوگیری از پوسیدگی دندان باید مرتب به آنها رسیدگی شود. زیرا در صورت عدم رسیدگی به دندان ها احتمال سکته های قلبی و… زیاد می شود.

شرکت شیائومی بعد از استقبال بی نظیر کاربران از مسواک برقی SooCare این بار مسواک برقی Dr Bei را معرفی کرده است. که قیمت بسیار به صرفه ای دارد. بدنه ضد آب با گواهی IPX7 دارد که کارایی مسواک را بالا برده است. ظرفیت باتری مسواک برقی شیائومی، 700 میلی آمپر قابل شارژ می باشد. مدت زمان کافی برای شارژ کامل مسواک، 4 ساعت می باشد که در صورت استفاده روزی یکبار از آن تا 21 روز شارژ را نگه می دارد. مسواک برقی شیائومی دارای پایه بی سیم می باشد.

وزن 90 گرمی مسواک و دسته 25 میلی متری، مسواک را بسیارجمع و جور کرده است. مسواک برقی شیائومی مدل Dr Bei، دارای رینگی با 4 رنگ متنوع می باشد. حالت برس به گونه ای می باشد که به راحتی بر روی سطح دندان قرار می گیرد و تمام نقاط دندان را تمیز می کند.

این مسواک توسط اپلیکیشن به تلفن همراه متصل می شود. و هنگام استفاده از مسواک، پس از 30 ثانیه به طور خودکار هشدار می دهد که مسواک را بر روی نقطه دیگری از دندان قرار دهید.

در بسته بندی مسواک برقی شیائومی مدل Dr Bei، یک کیف قابل حمل، دو سری مسواک، پک پایه شارژ بی سیم و دسته مسواک وجود دارد.

این مسواک ضد آب با قیمت 99 یوان روانه بازار شده است.

 

 

ادامه مطلب

استفاده از چراغ خواب و یا چراغ های تزئینی باعث آرامش در خانه می شود. شرکت Yeelight پس از تولید مدل های مختلفی از چراغ خواب ها این بار چراغ شمعی تولید کرده است که بدون نیاز به برق کار می کند. و روشنایی آرامش بخشی را به محیط منزلتان می دهد. طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد چراغ شمعی شیائومی توجه کاربران را به سوی خود جلب کرده است.

این چراغ به عنوان یک شمع برق مدرن محسوب می شود. که هسته مرکزی این چراغ شمعی از مس می باشد. این چراغ شمعی دارای 1320 حفره ای می باشد که این چراغ را همانند شمع شبیه سازی کرده است.

بدنه شفاف چراغ شمعی Yeelight از شیشه مقاوم آلومینیومی می باشد.

چراغ شمعی Yeelight بسیار کوچک و قابل حمل می باشد که در هر مکانی مورد استفاده قرار می گیرد. ابعاد چراغ شمعی 192*72 میلی متر می باشد. این چراغ تنها بوسیله کابل میکرو USB شارژ می شود با وجود باتری 2100 میلی آمپری که این چراغ دارد پس از شارژ کامل 8 ساعت به طور مداوم کار می کند.

چراغ شمعی توسط اپلیکیشن با گوشی هماهنگ می شود و می توان آن را هدایت کرد.

ادامه مطلب